Swaziland 26-8-2011 - Reisverslag uit Ezulwini, Swaziland van Johan en Fabiola Akkermans - WaarBenJij.nu Swaziland 26-8-2011 - Reisverslag uit Ezulwini, Swaziland van Johan en Fabiola Akkermans - WaarBenJij.nu

Swaziland 26-8-2011

Door: JohanenFabiola

Blijf op de hoogte en volg Johan en Fabiola

26 Augustus 2011 | Swaziland, Ezulwini

26-08-2011
Vanmorgen op tijd ontbeten en naar het Krugerpark gereden. De eerste 1,5 uur was er geen beest te zien, we gaven de moed al op. Maar daar kwamen ze weer tevoorschijn. We hebben ze allemaal weer gezien. De zebra’s zelfs erg dichtbij. Bij een kolonie van wel 40 apen in de auto gepicknickt, en genoten van alle fratsen die ze uithaalden. Vooral de kleintjes vonden het leuk om aan de takken te gaan hangen. Ook olifanten waren er veel, je hoorde en zag de takken van de boom kraken, en veel takken met bladeren gingen hun mond in. Geen wonder dat er zoveel en grote hopen olifanten poep (overal) ligt. In het Zuiden het Krugerpark uitgereden en naar Swaziland gegaan. Bij de grensvan Zuid Afrika een hoop papier werk, laptop, fototoestel opgeven, papieren over de auto invullen, gelukkig was het heel rustig anders sta je hier uren. Nadat alles is gecontroleerd zijn we er nog niet, bij de grenspost van Swaziland weer hetzelfde ritueel. Swaziland is een mooier en schoner land dan waar we vandaan komen in Zuid-Afrika. Het is er al groen en hier hebben ze mooiere huisjes. De koeien lopen vrij langs de weg te grazen, en je moet oppassen want ze steken zo de weg over, terwijl je hele stukken 100km mag rijden. Om half 4 zijn we bij de lodge in Ezulwini. Mooi op een berg met uitzicht op een grote rotspartij. Het is er nog warm en we nemen lekker een duik in het zwembad.
Hier hebben we voor het eerst goede internetverbinding, en we zijn blij verrast met jullie leuke reacties. Ben jouw maat moet speciaal gemaakt worden HA HA. En Jan onze kinderen zijn nu nog druk aan het plakken, zodat we niet voortijdig naar huis moeten.

• 27 Augustus 2011 - 09:13

Marcel En Elly:

Écht super om zo mee te genieten van jullie reis. En zeker met de fotos erbij, dat maakt het helemaal compleet. (jaloers????, ja natuurlijk ha ha) Jullie moeten oppassen voor overstekend wild, maar bij ons maakt Lorenzo de wegen onveilig in een grijs Ka-tje, ja, hij heeft zijn rijbewijs gehaald! We kijken elke dag weer uit naar jullie verslagen, heel veel puttershoekse groetjes van ons allemaal!

• 27 Augustus 2011 - 09:23

Pa En Ma Snijders:

Wij genieten (met een glaasje wijn erbij) volop van jullie vakantieverslagen en fotos. Als je voor Leonie een klein olifantje meeneem, wil je dan voor pa Snijders een klein nieuw slurfje meenemen? We wensen jullie een hele fijne, gezellige en veilige vakantie, liefs van pa en ma Snijders

• 27 Augustus 2011 - 12:18

Marga En Maikel:

We zijn weer terug van vakantie en kunnen ons heerlijke vakantiegevoel lekker vasthouden door de mooie verhalen die we over jullie reis mogen lezen. Nog heel veel mooie en leuke dagen voor jullie en wij genieten mee!

• 27 Augustus 2011 - 17:48

Ben:

Als jullievoor pa Snijders een klein slurfje kunnen meenemen willen jullie dan voor mij kijken voor een groot slurfje?? Veel plezier nog samen en geniet ervan.

Groetjes

• 28 Augustus 2011 - 08:09

Anouk En Erwin:

Wat maken jullie veel mooie dingen mee, heerlijk om te lezen. Het is erg leuk om jullie verslag te lezen en daarbij lijken de foto's net ansichtkaarten ( maar we weten beter ;) ). Geniet nog lekker van jullie ontzettend mooie reis en wij blijven jullie verhaal volgen!

• 28 Augustus 2011 - 10:43

Corelli :

Hoi Fabiola en Johan

genieten van jullie mooie foto s

gr veel plezier

• 28 Augustus 2011 - 13:51

Els En De Kids:

Nou dat ziet er echt afrikaans uit !!! Echt leuk... Geniet maar lekker!!!!!!!!!!!!!veel gr. uit Sprang

• 28 Augustus 2011 - 14:46

Petra :

hallo het is heel leuk om jullie reisverslag te volgen geniet nog van de verdere reis en bijzondere belevenissen veel plezier nog rien en petra zijlmans

• 29 Augustus 2011 - 12:11

Marion:

Dat van dat groot slurfje heeft Ben niet echt met me overlegd maar kijk maar wat je op de kop kunt tikken en dan zien we wel wat we ermee doen!!!!!!!!!!!!!!!