De voorbereiding voor onze reis naar Java en Bali - Reisverslag uit Sprang-Capelle, Nederland van Johan en Fabiola Akkermans - WaarBenJij.nu De voorbereiding voor onze reis naar Java en Bali - Reisverslag uit Sprang-Capelle, Nederland van Johan en Fabiola Akkermans - WaarBenJij.nu

De voorbereiding voor onze reis naar Java en Bali

Blijf op de hoogte en volg Johan en Fabiola

10 Mei 2014 | Nederland, Sprang-Capelle

Vanavond hebben we onze rondreis gecontroleerd. De meeste hotels zijn al geboekt alleen van Yogyakarta naar Bali nog niet. Dit doen we waarschijnlijk ter plaatse in Yogyakarta. Ook het vervoer regelen we ter plaatse. Woensdagavond 28 Mei om 22.00 uur gaat het Indonesië avontuur beginnen. SPANNEND!!!!!!

• 11 Mei 2014 - 13:53

Marijke:

Hi Johan en Fabiola,

wat een mooie reis staat er weer op stapel! wij wensen jullie een hele fijne vakantie, geniet van alles wat er te zien is, en dat zal heel veel zijn! Wij genieten dan hier van jullie verhalen en foto's en reizen eigenlijk dan een beetje mee! met hartelijke groet Ric en Marijke.

• 20 Mei 2014 - 20:01

Oma :

Fabiola en johan goede reis en veel plezier
    groeten van Oma Akkermans

• 31 Mei 2014 - 13:08

Marcel En Elly:

Hallo Brabanders,
    We hoorden net van Leonie dat jullie goed zijn aangekomen in jullie eerste hotel,dus jullie beginnen met een mooie start aan jullie reis. Veel plezier en laat maar horen wat jullie allemaal beleven op jullie avontuur !!
    groetjes van de Puttershoekers.